22 Aralık 2010 Çarşamba

Hastalıklı Aşk Üçgeni Vol-7

*Ara ses*

Uzun zamandır yazmıyorum,yazamıyorum...Hayatımda pekçok şey değişti,hani derler ya taşlar yerinden oynadı,işte öyle...İyi mi oldu kötü mü bilmiyorum,bazıları iyi bazıları kötü sanırım...Kötü değil diyor arkadaşlarım..Peki öyleyse için neden sızlıyor,kalbimi sıkıştıran şey ne??Biri birşey dese neden ağlamaya başlıyorum ama neden gözyaşım yok??
Bütün yazma nedenimi,şevkimi kaybettim...Bal için yazıyordum ama O....
Geçen haftalarda benim yaşadığım şehre gelecekti,ilk fırsatta beni arayacaktı,herşeyi göze alıp onunla buluşacaktım,oturup uzun uzun konuşacaktık...Gözlerimize baktıkça boşa geçen zamana sövüp bundan sonrası için birbirimize söz verecektik..
Bal:"evlenme onunla..."
Ben:"...ama..."
Bal:"aması yok sensiz yapamam,seninle herşeye varım..." diyecekti...
Elime bileti verip beni bekleyecekti....Ben delirmiş gibi hem mutlu hem mutsuz (şimdiki gibi) olacaktım....Ne karar verecektim kim bilir!...

Ne mi oldu??Bal geldi....Beni aramadı...İki gün gözüm yolda bekledim...Ne geldi,ne aradı,ne sordu...Ben de aramadım...Gururluyumdur...Hani nerdesin,gelmedin mi diyemedim....Bekledim....Bekledim....Kırıldım çok...Üzüldüm çok....Ama hiç ağlamadım...Ağlak ben ağlamadım....

Sanki ikinci kez aynı şekilde terk etti beni...Garip içim sızlıyor...
Neden??
Neyimdiki o benim...
Ben mi kendi kendime abarttım?
Hayır!!
Parmağımda Tabunun yüzüğünü görünce "o yüzük benim yüzüğüm olmalıydı dememiş miydi.."ne demek bu...
Bir aşk başka nasıl anlatılır...
Düzenimimi bozmak istemedi?
Cesaret edemediği şey ne?
Sevgisinden mi şüphe etti?
Beni mutsuz etmekten mi korktu?
Benim pişman olmamdan mı korktu?
Neden beni parçaladı??
Ben neden içimde fırtınalar koparken sakin maskemle dolaşıyorum...
Kime patlar bu gizli öfke...

Şimdi son durumum şu;yana yana Tabu ile düğün planları yapıyorum,gelinliğimi seçiyorum,her şeyi en ince detayına kadar planlıyorum.Deli gibi alışveriş yapıyorum...Bal'ı mümkün olduğunca düşünmemeye çalışıyorum,hayatımdaki boşluğunu görmemezlikten geliyorum.İşime konsantre olmaya çalışıyorum. Rüyalarıma engel olmaya çalışıyorum, olamıyorum...Hayatımı sıfırladım da kafamı sıfırlayamıyorum... Artık birsüre,belki ömür boyu, yazılarım hasta... Ben hastayım...

2 yorum:

  1. bu durum bir muddet surecek ne yaparsan yap bos. ama bır zaman sonra unutacaksın. haytın kendısı bu. Unutulmayan hıc bısey yokki

    YanıtlaSil
  2. athırsızı ; şimdi tek dileğim bu,bal'ı unutmak...

    YanıtlaSil