11 Ocak 2011 Salı

neden neden neden????

İnsan neden kendine verdiği sözleri tutamaz???
Bin kere yemin ederde neden yine bozar tövbesini??
Biz kızlar neden bu kadar salağız;kendimizi bile bile ateşe atarız???
Sevdiğimiz,adam sandığımız adamların neden bizi incitmesine müsade ederiz???

Bal yaşadığım şehre geldiğinde beni arayacaktı ama aramadı ve o günden sonra görüşmedik,taki yılbaşında mutlu yıllar dileyene kadar,bende ona iyi yıllar diledim,hepsi bu...Sonra bana trip atan smiley atmaya başladı,muhabbete yer arıyordu..Bende ona aynı şekilde karşılık verdim.Bu ona karşı ilk zayıf düşüşüm değil,sanki herşeyi unutup başa sardım.Muhabbeti ben açtım...Bal gelmeden birkaç gün önce msnde bi konu yüzünden hafif bir gerginlik olmuştu aramızda ama ben hiç üstünde durmadım çünkü çok saçma bir konuydu ama sonra bi daha konuşmadık,o geldi,aramadan gitti,o aramayınca ben bozuldum mesaj attım cevap gelmedi bende onu sildim...(tabiki mümkün değilmiş böyle birşey)Adam ilk selam demesinde bende atladım tutamadım kendimi...Neyse o çok kırılmışmışda,benden ilgi beklemişmişde,zaten geldiğinde kimseyle görüşmemişmişde....falanda filanda.....

Artık çok geç herşey için...Bana bugün "hazır elindeyken bana sahip çık kaybetme "diyor;komik;tabu ile evlenmek için gün aldığımızdan habersiz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder