8 Kasım 2010 Pazartesi

Hastalıklı Aşk Üçgeni Vol-2

Yıl başına bir ay kala ben hazırlıklara başladım,ona kocaman bir kutu içinde birsürü hediye vermeyi düşünüyordum.Ancak maddi sıkıntım vardı,öyleki yurtta verilen yemek fişlerini bile onun harcıyordum,bir ay boyunca ona şeker-çikolata aldım o fişlerle...
Bir başka hediye aşkımızın maskotu kurbağa peluşu ve kurbağa resimçerçevesiydi.Tabiki içinde ikimizin olduğu bir resimle birlikte...

Bir başka hediyem kalp şeklindeki bir kartpostalın arkasına kendi yazdığım şiirdi...Yazıyı kalp şeklinde döndürerek minik minik saatlerce uğraşarak yazmıştım...(netde buna benzer bir resim bulamadım :( )

Bir diğeri öğrencievinin bütün kuytu köşelerine üzerinde  "seni seviyorum.." vb güzel sözler yazan onlarca yazıyı yerleştirmekti..Defterini kaldırdığında,kazağını değiştirmek istediğinde,o küçük kağıtları bulacaktı,hatta yatağının altına bile koymuştum....

Çocukça,salakça bir iki bişey daha vardı,onları direk geçtim...

Boğazlı bir kazak almıştım,çok pahalı değildi ama beni o ay baya sarsmıştı...1 veya 2 kez gördüm giydiğini,o da benim çenemi kapatmak için,meğer boğazlı sevmezmiş!Yaaa ilk verdiğimde denemedi bile,insan bi dener,bi aaa ooo yapar dimi...Yok,hiçbişey demedi,yapmadı....

Hafızam yanıltmıyorsa başka birşey yoktu kutuda,ama koli baya boş duruyordu...Yurttaki oda arkadaşlarımla birgece oturup kırmızı elişi kağıtlarıyla kalpler kesmeye başladık,onlarca belkide yüzlerce kalp kestik...Kutunun boş yerlerinide kalplerle doldurduk...

Ve koliyi güzelce paketledik...
Yıl başı gecesi ben ailemin yanına döndüm,o ev arkadaşlarının evde parti vereceğini,daha doğrusu bir kaç arkadaşlarını çağırıp evde olacaklarını,onlarla kalmak istediğini söyledi...Hiç hoşuma gitmedi,amakabul ettim...Nede olsa fazlası elimden gelmiyordu,ailesiyle ecde sıkılmasın diye ok dedim...Önce kızlarda olacağını öğrendim,sonra içkili bir parti olacağını öğrendim...Ama paşaya güvenimiz sonsuz ya çok sorun çıkartmadım...Son 6 ayda bir damla içki içmemişti,ben istemiyorum diye...Nasıl güvenmeyim...

O gece bi saatten sonra arayıp rahatsız etmek istemedim,sonkonuşmamızda millet yenigeliyordu...Herşey iyi,yolunda görünüyordu...

Sonra aradığımda ulaşamadım....

Gece yarısı yalan yalnış konuştukmu hatırlamıyorum...

Sonra yine ulaşamadım...

Sabah ulaşamadım...

Çıldırdım,...kesin birşey oldu,ona kötü birşey oldu diye düşündüm...Ev arkadaşlarından hiçbirinin telefonunu almadığım için kendime küfrettim yol boyunca...Alelacele okula döndüm...Yol boyu yazdım,çizdim,oynadım,ağladım...

Yurda uğramadan direk öğrenci evlerine gittim...Bendede anahtar vardı,direk daldım içeri...Tabu yoktu,ev arkadaşlarında biri vardı,ona "süt" diyelim...Tabunun kapısı kırıktı,ağzım açık bakakaldım,yalvardım süte,"nolur bana gerçeği söyle,o iyi mi?"...

5 yorum:

  1. Ay nefesim daralmaya başladı benim.

    YanıtlaSil
  2. benimde nefesim daraldı :S

    YanıtlaSil
  3. Manik Depresif ,cips yiyemeyen kız,girl with the red balloon;böyle meraklandığınızı görünce gaza geldim,çok hoşuma gitti,yazmaya başlarken kimse izlemese,kendi kendime konuşur gibi yazsam,yastık altı günlüğü gibi olsa diye düşünüyordum,ama birilerinin yazdıklarını okuyup heycanlanması çok hoş bir duyguymuş ;)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl gelişeceği gerçekten merak uyandırıyor. Ama hadi artıkk :( Sen bize saat ver en iyisi, sözleşelim:) saat başı f5 yapmaktan yoruldum :))

    YanıtlaSil