4 Kasım 2010 Perşembe

Büyük Aşkım "Tabu" Hakkında Bilgiler

Tabu...

Hani kimileri derler ya ilk görüşte aşk falan filan diye,benimkisi ilk duyuşta,ilk konuşmada aşktı...Konuşmaya gülmeye başladığında bu o dedim...

Biraz geri dönüp kendimden bahsetmeliyim..Şimdiye kadarki arkadaşlarıma bakarsak,bi tane normal kız-erkek yok,Hepsi benim tam tersime enerjisi yüksek,çok konuşan mutlu tipler...Amip gibi insanların hayat enerjilerne ortak oldum,kendi kendime yetemedim hiç...Tabu tanıştığım en geveze,en delidolu,en sempatik erkekti...Uzun boylu,eliyüzü düzgün denen tiplerden...Çirkin değil ama yakışıklıda denemez :P

Evet dedim...Hemen hergün buluşur,her seferinde daha çok birlikte vakit geçirir olduk...Masal gibi bir dünyada yaşıyordum sanki...

Mutluluğum çok sürmedi...Okullar kapanıp,biz eskisi kadar birlikte olamayınca terk edildim...Aldatıldım...Bi sürtük bana tercih edildi!!!

Oysa büsürü güzel hayalim vardı...
Kahroldum...
Mahvoldum...
Daha önce hiç böyle bir acı hissetmemiştim..
Onu geri istiyordum..Aldatılmış olduğumu idrak edemiyordum..Kuyruğu dik tutamıyordum..Tek istediğim onun geri dönmesiydi...Şimdi düşünüyorumda ne büyük aptallıkmış...Berbat bir yazdı benim için...Yemeden içmeden kesildim...Beni görenlerin endişeleneceği kadar zayıfladım...

Üni. açıldı ben daha kötü oldum,onu görmeye dayanamıyordum...Bana sen ceptesin,beni bekle,ben iki sürtükle yatıp kalkıp,biraz eğleneyim sonra gelir seninle evlenirim der gibi davranıyordu...Yani görüş alanımda başkalarıyla sevişiyordu...Bende dönüp bana baktı,bana gülümsedi diye mutlu olmaya çalışıyordum...

Acı dayanamayacağım boyuttaydı,hayattan elimi eteğimi çekmek üzereydim ki...Bal...Beni yeniden hayata bağladı...Ona sığındım...Korunaklı bir limandı...Sevdim...Sevdi...Sevgilim oldu...Ama uzaktan...Onunla evlenebilirdim,ki bunu hayal etmeye başlamıştık...Benden uzaklaşmaya başladı...Önünde uzun bir eğitim dönemi vardı,zorluydu,ciddi hayaller için çok erkendi,ve kıskanıyordu...Uzakta olmak onu endişendiriyordu...Sağlıklı değildi ilişkimiz...Ve o hiçbir açıklama yapmadan terk etti beni...Sessizce...

O zamanlar buna üzülmekten çok sinirlenmiştim...

Tabu,bal'ı hiç ciddiye almadı,onu bir rakip olarak görmedi..Hala ciddiye almaz :D Ama ben sevdim onu,hemde çok...

Zilli boş durmadı...Başka bir eşşeğin aklına karpuz kabuğunu kaçırmayı başladı...Adı...Hönkün kısası hnk olsun...Yakın arkadaşlarımdan biriydi...Tam evet demek üzereydimki,Tabu çıkageldi...Beni affet,sonsuza kadar seninim...vs.Artık yemiyorum bunları ama onu affettim...Ve o günden sonra hiç ayrılmadık...Ara ara çok ciddi kavgalarımız oldu,ama beni hiç bırakmadı...

6 sene önce bu noktadaydık...Şimdi ise benim ona olan sevgimden daha büyük bir sevgiyle bağlı bana...Peki ya ben....

6 sene öncesine geri gidelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder