2 Kasım 2010 Salı

Tek Gerçeğim "Bal" Hakkında Bilgiler

Blog yazmaya başladığımı unuttum!!Alışkın olmayınca böyle oluyor sanırı, falan filan bahane bahane işte...

Aslında yazmayı en zor yerde bırakmışım,bal bu hikayedeki anlatması en zor karakter...Ama bu zor ve sıkıcı kısımları bir an önce geçmek için sabırsızlanıyorum...

Bal....Aslında ona böyle hitap etmemi sevmez ama onu düşününce aklıma ilk bu geldi...Böyle başlamış oldum neticede ;)

Dış görünüş olarak;uzun boylu,ortalamanın üzerinde sayılabilecek kadar yakışıklı,zeki,espirili,sempatik,sevimli,herkesin yapmak isteyeceği ama yapamayacağı bir meslekte,ekonomik özgürlüğü süper :D mesleği dışında her halttan anlayacak bir genel kültüre sahip....vs daha yazacak büsürü şey vardır eminim,ama yazarken ben bile sıkıldım...yani kısaca çocuk mükemmel,her hatun kişi asılır buna...Ama bal seçicidir,onu baştan çıkartabilmeniz için sahip olmanız gereken özellikler şöyle;taş gibi bir vücud,keskin bir zeka,geniş bir espiri anlayışı,temiz olmak,mümkünse yazılım yapabilmek...vs onun kriterleride uzun,bunlar ilk aklıma gelenler...

Hani ben bunların kaçına sahibim?hiçbirinden yoksun değilim bin şükür ama istediği seviyedede değilim biliyorum :P yinede onu baştan çıkarabilecek erotizmaya sahip olduğum kesin...ya da her nedense bana bi şekilde zaafı var :D

Neysem,bal ile tanışmam nette oldu,mesafeli ama sıcak bir arkadaşlıktı bizimkisi...1. sınıftaydık ikimizde,dersler çok ağır değildi...Üni. boktan bi şehirdeydi,canım çok sıkılıyordu...Nette çok vakit geçirmeye başlamıştım...Bal'a hayrandım,yatıp kalkıp onu düşünüyordum..Zilli tam bana göre biri olduğunu,evlenmemizin harika olacağını söyleyip duruyordu...Hep böyle beynimi yıkadı üniversite boyunca...

O ara üniversitede üst sınıflardan bi çocuk benimle aşırı ilgilenmeye başladı,kızlar dedikoduya başladılar..."kesin senden hoşlanıyo minik,yoksa niye ilgilensin!!"dediler...Verdiler gazı bana,bende çocuktan hoşlanmaya başladım nasıl olduysa veee çocuktan önce ben açıldım ona...

Ahhh kafam,aptal kafam...Ne geliyosun 3-5 salak kızın gazına...Meğer adam nişanlıymış!!!Bana parmağındaki yüzüğü gösterdi!!!Bide sen benden iyilerini hak ediyosun nutuğu çekti!!!G.t oldum...Eeee ulan puşt ne yazıyosun bana onca ay...

Neyse,kalp kırıklığıyla ihmal ettiğim bal'a sarıldım tekrar...İlk kez yaralarımı sardı,beni toparladı...Onunla konuşmak dünyadaki en iyi ilaç...Ömrümün sonuna kadar yanımda olacağına söz verdi...Ve her düştüğümde kaldırmaya...Beni hep çok ama çok sevmeye...Sevilmeye değer olmaya...Hala bal'ın hayatımda ne manaya geldiğini kendime anlatamıyorum..Sadece arkadaş mı?Değil...O benim herşeyim...Her türlü kötülükten sığındığım tek limanım..

Hani deseler dünya batıyo,kaç kurtul...Yada peşinde birisi var canını alacak,saklan...Ben ona koşarım,onun koynuna saklanırım...Biliyorum beni bi tek o iyi yapabilir...Yüzümdeki bir çok tebessümün nedenidir o...

Sanal manal ama ömürlük bir birliktelik böyle başladı...

1.sınıfın sonlarına gelmiştikki...Tabu...Benden hoşlandığını zilliye söylemiş,Zilli ona benden bir randevu kopardı...Sanki 1.sınıf bitmeden bana bir sevgili yapmaya yemin etmiş sürtük!

Koca birhafta sonu tabu'yu kırmadan nasıl red ederim diye düşündüm...Bu konuda tecrübem olduğu söylenemez..Hatta sıfır..

Ders sonuydu,o yanıma geldi...Birlikte bahçede bi banka oturduk,konuşmama hiç fırsat vermedi,bir saat aralıksız konuştu..Sesi,kahkahası içime işledi..."İşte bu o!!" dedim ve aşık oldum...

1 yorum: