8 Kasım 2010 Pazartesi

Hastalıklı Aşk Üçgeni Vol-1

Yaklaşık 6 sene önceydi,üniversite üçüncü sınıfa tabuyla başladım,bütün tabularımı yıkarak...

Maddi,manevi her konuda yıkılmadık tabum kalmadı...Asla yapmam dediğim şeyleri yapmaya başladım...Tabu hayır diyemeyeceğim tek erkekti...Anlam yükü benim için çok ağırdı,o zamanlar onun içinde öyle olduğunu düşünüyordum...Ama değilmiş...Sıradan bir erkeğin,kafaladığı sıradan bir kızdan kopardığı kendi için belkide küçük ama kız için büyük tavizlerdi bunlar...Hastalık kısmı burda başlıyor aslında...

Bir kız düşünün....Dışadan bakıldığında mükemmel,kusursuz,tertemiz,saf denecek kadar iyi,güçlü,kırılmaz,kimse kırmaya cesaret edemez,kıyamazda kırmaya zaten,mükemmel ahlaklı,asla küfretmez,yalan söylemez,iyi bir evlat,iyi bir kardeş,iyi bir vatandaş....



Hepsinin tersiydim,mükemmel değildim (kimse değildir diye bıtbıtlanmayın,beni tanıyan herkes HALA öyle düşünür :D ),kirliydim,ahlaksızdım,ağzım bozuktu,gelmiş geçmiş en büyük yalancılardandım,iyi bir evlat değildim,iyi bir kardeş değildim (bunlarla ilgili sonra yazıcam),....

Sadece iyi bir sevgiliydim o dönemde,bide iyi bir öğrenciydim...

Herkesin olduğumu düşündüğü gibi iyi biri olabilirdim,ama hamurumda yoktu iyi olmak ve ben aşık olduğum adama yenildim...Onu kendime daha çok bağlayabilmek için,yularını sıkmama daha fazla izin versin diye,yalan söyledim,beni tanıyan herkesi ayakta uyuttum,ve ona zırhımı çıkardım....

Üçüncü sınıfa böyle başladık...Sürekli dipdibe geziyorduk,her fırsatta onun öğrenci evinde kalıyordum,böylece daha çok vakit geçirir olduk....okuldan sonra film izlemek,tıka basa yemek yemek,abur cuburun dibine vurmak adetimiz oldu,başka kimseyle görüşmüyorduk...Artık sadece ikimiz vardır...

Edepsiz dünyamızda başbaşaydık...Herşeyi yapmakta özgürdük...


Zaman hızlı geçiyordu...Artık tabudan en ufak bir şüphem kalmamıştı,hergün bir öncekinden daha yakındık birbirimize,çok başarılı,herşeyi çoook düzenli bir okul hayatımız vardı...Bunuda ikidebi belirmesem olmaz dimi :) olmaz,o dönem tabu dışında tek önem verdiğim şey okuldu,bir an önce bitirip gitmek istiyorudum,bir an önce evlenmek....

Yılbaşı yaklaşıyordu...Ben herzamanki gibi çok heycanlıydım...Tabu  için sınırlı bütçemle güzel sürprizler planlıyordum...

Onunda bana sürprizleri varmış meğer....

3 yorum:

  1. cips yiyemeyen kız; içimi acıtarak,tekrar tekrar kanatarak yazıyorum,o yüzden biraz vakit alıyor,sabır azcık ;)

    YanıtlaSil